Dimman skapar

Dimman skapar en fantastisk miljö att fotografera i. Den förändrar det som man sett så många gånger till något helt annat.

Och ibland kan man själv hamna i dimman och famla omkring, men dom gånger det hänt mig så har jag lyckats hitta ut såsmåningom och lyckats ta ny tag. Och jag hoppas att dom som kommer hamna där eller är där nu finner sina vägar ut ur det grå och går mot en ljusare framtid. All lycka till er.

~ av Jörgen på april 4, 2011.

2 svar to “Dimman skapar”

  1. Kan bara hålla med dig. Själv hade jag inte tid att ge mig ut förrän någon timme innan det skulle bli mörkt. Man fick en lätt stressad känsla att hitta motiv innan det blev för mörkt att fotografera. Några bilder blev det dock. Får se senare om det blev fina bilder som dina. Tallskog och dimma är inte dumt.

  2. Spännande det här med skepnaden där i dimman 🙂

    /PJ

Kommentera

 
