Split vision

~ av Jörgen på juli 1, 2011.

6 svar to “Split vision”

  1. Så häftig bild! Spännande, annorlunda, skön rörelse…och härligt grön 🙂 Och även tidigare bilder är ju hur bra som helst. Tack för att du bjuder på din undervattens värld :-)/ Karin

  2. Läcker bild!

  3. Hej Jörgen!
    Det är härligt med undevattensbilder man får en annan syn på bilder och insyn i en ny värld både fotografiskt och upplevelsemässigt.
    Dina bilder känns nära och nyfikna vilket jag gillar starkt.

    MVH
    Mikael

  4. Haha! Så kände jag mig vid första dyket på 4 år för en vecka sedan! Tvungen att ta en avrostning… sedan satt masken lite snett och läckte in djävulskt salt vatten på mina ögon som förvandlades till russin! Tog en stund innan ”ok” tecknet kom upp kan jag säga – men det var värt det! Haj och sköldpadda fick jag se – tyvärr ej på fotovänligt avstånd!

    Vad har du för gear?

    Gillar farten i bilden!

    🙂 Lasse

  5. Ja det kan läcka lite här och var ibland 🙂

    När jag fotar under vatten använder jag Olympus e-pl1 i Olympus egna undervattenshus, en extern blixt och 14-42mm objektiv. Och mellan varven skruvar jag på en förstoringslins för macrofoto. Finns inget riktigt macro som passar i huset ännu.

Kommentera

 
