Från kvällspromenaden

Kameran kommer med på promenaderna då och då. För man vet ju aldrig när ett tillfälle ges.

Dock borde den nog följa med alla gångerna, för det är ju alltid när den inte är med jag ser djuren, eller dom där riktigt speciella motiven. Men det är ju så att i år har jag koncentrerat mig extra på att få upp konditionen och få ner vikten så jag har velat ha oavbrutna gångpass på stigarna. För att verkligen bränna det där överflödiga.

Tyvärr är det så att jag nog har anlag för att råka ut för en stroke, eftersom både farfar och far fick det. Och en bra kondition minskar ju risken betydligt, så det är bara att gno på i spåren, och att vara ute i naturen är ju aldrig fel.

Och fotar gör jag hela tiden, minst en till två gånger i veckan fylls minneskorten 🙂

~ av Jörgen på augusti 15, 2011.

2 svar to “Från kvällspromenaden”

  1. Hej,

    det är bara att kämpa på då med motionen, en bra kondition ger så mycket mer ork. Det där med att ha kameran med sig känner jag igen, jag stannar hela tiden för att fotografera, det går ju inte att helt plötsligt sluta se saker…

    Ha det bra

  2. kämpa på! och det var ett enkelt men vackert foto! 🙂

Kommentera

 
