8 Mars

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tjena allihopa, det är lördag och det börjar dra ihop sig mot tvåsiffrig plus temperatur ute.

~ av Jörgen på mars 8, 2014.

3 svar to “8 Mars”

  1. Spännande bild, Jörgen!
    Reagerade när jag såg den – så lika man kan bli. 🙂

    http://hellesophotography.wordpress.com/2014/02/24/en-halsning-fran-min-lilla-bubbla/

    Jag vet inte om du sett den, men tycker det var lite kul att se likheterna.

    • Se där ja, nu har jag sett den och som vanligt så var man inte först med något 🙂 Tror vi pratade om det någon gång när vi kollade en bild av Pål Hermansen där han hade fotat en flintskalle mot en blå himmel och det hade jag också gjort fast senare förstås 🙂

      Nå det görs ju så mycket foton nuförtiden så ibland hamnar man väl i upprepningen av bara farten. Bara till att forsätta fota så ska man nog vara först med något någongång 😀

      • Jag tror att man (dessvärre) aldrig blir först med något… 😉

        Fortsätt fotografera Jörgen och be happy!

Kommentera

 
